Kriz Yönetimi / Konu Yönetimi

Kriz Yönetimi / Konu Yönetimi

ZAY Strateji müşterinin karşı karşıya kaldığı kriz süreçlerinde, kurum itibar ve rekabetinin en az etkilenmesini teminen, krizin yönetimine destek olur; sürecin yönetiminde ihtiyaç duyulan “içeriğin geliştirilmesine” ve “içeriğin devlet kurumlarıyla, düzenleyici ve denetleyici kurumlarla ve tüm öncelikli paydaşlar ile iletişimine” destek sağlar.

ZAY Strateji müşterinin iş stratejileri ve stratejik iletişim ihtiyaçları çerçevesinde, şirketlerin ve iş dünyası örgütlerinin, doğrudan gündeme taşımak ihtiyacında oldukları veya kayıtsız kalamayacakları “konular” ile ilgili olarak, “içerik geliştirme ve içeriğin tüm öncelikli paydaşlar ile iletişiminin gerçekleştirilmesine” destek sağlar.

Tüm Hizmetlerimiz Hakkında Detaylı Bilgi Almak İçin Bizi Arayın