Stratejik İletişim

Stratejik İletişim

Kurumsal İtibar Yönetimi

ZAY Strateji, müşterinin tüm paydaşlar nezdinde itibarının güçlendirilmesi ve iyileştirilmesine yönelik içerik desteği sağlar. Müşterinin stratejik iletişim ihtiyaçları çerçevesinde önem arz eden paydaşlar ile ikili ve çoklu görüşmeler sağlar…

Devamını Oku >

Kriz Yönetimi / Konu Yönetimi

ZAY Strateji müşterinin karşı karşıya kaldığı kriz süreçlerinde, kurum itibar ve rekabetinin en az etkilenmesini teminen, krizin yönetimine destek olur; sürecin yönetiminde ihtiyaç duyulan “içeriğin geliştirilmesine” ve “içeriğin devlet kurumlarıyla…

Devamını Oku >

Kanaat Önderleriyle İlişkiler

ZAY Strateji müşterinin iş stratejileri ve stratejik iletişim ihtiyaçları çerçevesinde, düşünce ve davranışlara etki yaratmada öncü olan kanaat önderleriyle ilişki modelinin geliştirilmesini ve kanaat önderleri nezdinde müşterinin…

Devamını Oku >

Medya Kurumlarıyla Stratejik İlişkilerin Tesis Edilmesi

ZAY Strateji müşterinin iş stratejilerine ilişkin söylem veya mesajlarının, yerel ve ulusal medya araçlarında, doğru zamanda, kapsamda ve sürede yer almasına destek olmak amacıyla Medya Kurumları ile etkili ve sürdürülebilir…

Devamını Oku >

Tüm Hizmetlerimiz Hakkında Detaylı Bilgi Almak İçin Bizi Arayın