Stratejik İletişim
Kurumsal İtibar Yönetimi
ZAY Strateji, müşterinin tüm paydaşlar nezdinde itibarının güçlendirilmesi ve iyileştirilmesine yönelik içerik desteği sağlar. Müşterinin stratejik iletişim ihtiyaçları çerçevesinde önem arz eden paydaşlar ile ikili ve çoklu görüşmeler sağlar…
Kriz Yönetimi / Konu Yönetimi
ZAY Strateji müşterinin karşı karşıya kaldığı kriz süreçlerinde, kurum itibar ve rekabetinin en az etkilenmesini teminen, krizin yönetimine destek olur; sürecin yönetiminde ihtiyaç duyulan “içeriğin geliştirilmesine” ve “içeriğin devlet kurumlarıyla…
Kanaat Önderleriyle İlişkiler
ZAY Strateji müşterinin iş stratejileri ve stratejik iletişim ihtiyaçları çerçevesinde, düşünce ve davranışlara etki yaratmada öncü olan kanaat önderleriyle ilişki modelinin geliştirilmesini ve kanaat önderleri nezdinde müşterinin…
Medya Kurumlarıyla Stratejik İlişkilerin Tesis Edilmesi
ZAY Strateji müşterinin iş stratejilerine ilişkin söylem veya mesajlarının, yerel ve ulusal medya araçlarında, doğru zamanda, kapsamda ve sürede yer almasına destek olmak amacıyla Medya Kurumları ile etkili ve sürdürülebilir…