1
Devlet Kurumlarıyla İletişim ve İlişkiler

ZAY Strateji, müşterilerinin iş stratejileri ve stratejik iletişim ihtiyaçları çerçevesinde, devlet kurumlarıyla en yüksek faydayı sağlayacak ilişki ağının oluşturulmasına ve güçlendirilmesine destek olur. Bu çerçevede, müşterinin amaç ve hedeflerine uygun olarak "Tutum Belgesi hazırlanmasına katkı sağlar ve uygulamasına yönelik "Eylem Planı" önerir. Oluşturulan "Tutum Belgesini ve Eylem Planını" savunmak amacıyla, TBMM üyeleri ve komisyonlarından hükümet ve kamu kurumlarına, denetleyici ve düzenleyici kurumlardan siyasi parti yetkilileri ve yerel idarelere kadar tüm paydaşlarla etkili iletişim kurar ve hedef odaklı toplantılar düzenler.

2
STK’lar, Medya Kurumları ve Kanaat Önderleri ile İlişkiler ve İletişim

ZAY Strateji, müşterinin iş stratejileri ve stratejik iletişim ihtiyaçları çerçevesinde, medya kurumları ile etkili ve sürdürülebilir bir ilişki modelinin geliştirilmesi ve uygulanması sağlar. ZAY Strateji, kanaat önderleri nezdinde müşterinin doğru anlaşılmasına ve benimsenmesine destek olur.

ZAY Strateji, müşterinin NGO ve STK dünyasında doğru konumlandırılmasını, STK paydaş haritasının oluşturulmasını ve STK ile ilişkilerin güçlendirilmesini sağlar.

3
İş’ten İş’e İletişim ve Şirketler Diplomasisi

ZAY Strateji, müşterilerinin iş stratejileri ve stratejik iletişim ihtiyaçları çerçevesinde, şirketler ve iş dünyası örgütleri ile etkileşimini güçlendirmek için destek sağlar. Müşterinin, iş dünyasının üst düzey yöneticileri ve karar alıcıları ile stratejik öneme sahip ikili ve çoklu görüşmelerinin düzenlenmesine aracılık eder. Bu süreçte, kritik gündem maddelerinin belirlenmesi, stratejik iş birliklerinin geliştirilmesi ve sürdürülebilir ilişkilerin kurulmasına destek olur.

4
Kriz ve Konu Yönetimi İletişimi

ZAY Strateji, müşterilerinin karşı karşıya kaldığı kriz süreçlerinde, kurum itibarının ve rekabet gücünün en az düzeyde etkilenmesini teminen, krizin yönetimine destek olur; sürecin yönetiminde ihtiyaç duyulan içeriğin geliştirilmesine ve tüm öncelikli paydaşlarla doğru, zamanında ve etkili iletişim kurulmasına destek olur.

Ayrıca, müşterilerinin iş stratejileri ve iletişim ihtiyaçları çerçevesinde, şirketlerin ve iş dünyası örgütlerinin gündeme taşımak ihtiyacında oldukları “konular” ile ilgili kapsamlı içerik geliştirme hizmeti sunar. Bu içeriklerin, tüm öncelikli paydaşlarla etkili bir şekilde paylaşılmasını sağlayarak, müşterilerinin hedeflerine ulaşmasına ve stratejik iletişim hedeflerini gerçekleştirmesine destek olur.

5
İş ve Yatırım Ortamına İlişkin Mevzuat Geliştirme

ZAY Strateji, müşterilerin, kurum veya sektör rekabeti açısından önem arz eden mevzuat düzenleme ihtiyacının tespitine, geliştirilmesine ve gerekçelendirilmesine destek olur. Mevzuat düzenleme desteği; şirket işleri, istihdam piyasası, sektörel lisanslar, yatırım alanları, devlet yardımları ve AR-GE teşvikleri, dış ticaret ve gümrükler, fikri ve sınai mülkiyet, dijital dönüşüm ve FinTek endüstrisi.

6
Siyasi ve İktisadi Risk Analizi

ZAY Strateji, müşterilerine ülke, bölge ve küresel düzeyde, kısa dönemli siyasi ve iktisadi riskler hakkında düzenli analiz gerçekleştirir ve çeşitli senaryolar çerçevesinde müşteri ile paylaşır. ZAY, bu senaryoların oluşturulmasında güncel analitik ve ekonometrik araçları etkili kullanır. Bu analizleri, istihbari birikimi ve her üç ayda bir gerçekleştirilen saha çalışmalarıyla destekler.ZAY bu hizmeti aylık olarak “Hal ve Gidişat Raporu” (HAG) adı altında müşterilerine sunar.

7
Sektörel Raporlama Danışmanlık Hizmetleri

ZAY Strateji, doğrudan kendi kadrosuyla veya bir akademik ekibin oluşturulması ve koordinasyonu suretiyle analitik sektörel raporlar hazırlar. Bu süreçte iş birliği içerisinde olduğu geniş bir akademik kadro ve araştırmacı havuzundan yararlanır.